vliegangst

Angsten en fobieën wegnemen of verminderen door hypnose

vliegangst

Berichtdoor megapebbels » ma 16 aug 2010, 18:34

Hallo,
Ik heb een enorme vliegangst en heb al alle soorten medicatie gekregen van de dokter maar niets helpt.
Graag zou ik een bestandje downloaden op mijn mp3 van zelfhypnose zodat ik dit op het vliegtuig kan beluisteren. Kan iemand mij daar bij helpen aub?
Alvast bedankt :roll:
megapebbels

Re: vliegangst

Berichtdoor Arno » vr 20 aug 2010, 00:20

Hallo,

Een hypnose cd of mp3 kan zeker helpen om een fobie op te lossen maar staar je er niet blind op. Bij het beluisteren van een hypnose audio-bestand is het van belang om de juiste trancediepte te bereiken waardoor de suggesties welke verband houden met het oplossen van de angst direct in het onderbewustzijn worden verankert. Zelf zou ik er voor kiezen om naar een goede hypnotherapeut te gaan. Deze kan in één tot slechts enkele sessies iemand van een fobie afhelpen. Lees ook eens de recensies van mijn collega Ruud (naar beneden scollen).

Om echter op je vraag terug te komen: Er is een cd van Rob van der Wilk welke gaat over Fobische angst. Ik ken de cd zelf niet maar het bedrag van EUR 15,00 is beslist de moeite waard om het te proberen. Meer informatie vind je op de website van Paradidact, en klik in het menu aan de linkerzijde op Hypnose cd's

ik hoop je hiermee geholpen te hebben. Veel succes!
Arno van den Munckhof C. Ht.
Cursusleider HypnoseCursus
www.hypnosecursus.nl
Arno
Beheerder

Keer terug naar Angsten en fobieën