SCRIPT: Gewichtscontrole

Hypnotherapie om te stoppen met roken en verantwoord af te vallen

SCRIPT: Gewichtscontrole

Berichtdoor ruud » zo 13 jun 2010, 22:34

Ontspan je geest, ontspan je lichaam, ontspan je, ontspan je. Luister naar mijn stem en uitsluitend naar mijn stem. Luister alleen naar mijn stem en concentreer je gedachten uitsluitend op mijn stem. Alle andere geluiden die je hoort zullen slechts een kalmerend, rustgevend effect hebben.

Van nu af aan zul je geen verlangen meer hebben om iets tussen de maaltijden door te eten. Elk verlangen om vet, calorierijk voedsel te eten verdwijnt langzaam maar zeker. De neiging om dergelijk voedsel te eten verdwijnt ... en wordt iets vanuit het verleden. Het is een vroegere ervaring, het heeft geen effect meer. Je hebt geen verlangen meer of trek in een hapje tussen de maaltijden door of 's avonds laat, omdat je volledig verzadigd bent ... je bent volledig verzadigd door een goed uitgebalanceerde maaltijd. Je zult niet langer meer te veel eten van de normale maaltijden omdat uitgebalanceerde en matige maaltijden meer dan genoeg hongerstillend zullen zijn. De geur en smaak van het eten zal zo sterk zijn dat je eetlust meer dan ooit zal worden bevredigd. De verhoogde smaak van het eten zal je sneller doen opvullen en uw hongergevoel bevredigen. De verfijnde smaak van iedere hap eten zal aangenamer zijn dan ooit tevoren. Je zult genoegen scheppen in de tijd die je uittrekt om te eten, genieten van elke hap die je langzaam eet en genot vinden in de smaak en geuren van je voedsel. Je geniet meer van de smaak en aroma dan je ooit hebt gedaan. Je zult geen trek meer krijgen tussen de maaltijden door, omdat je uitgebalanceerde maaltijden je fysieke en mentale eetlust al hebben bevredigd. En buiten je normale maaltijden heb je geen interesse meer in enig ander eten. Je hebt eenvoudig geen verlangen, drang of neiging meer om te veel te eten. Je zult je niet willen volproppen omdat je je zoveel beter voelt, zoveel gezonder, zoveel gelukkiger en zoveel energieker zonder een overvolle maag. Rijk, zwaar, vet en zoet eten en drinken zegt je niets meer omdat gezond eten veel beter ruikt en smaakt. Uitgebalanceerde maaltijden zullen je geen energie doen verliezen, integendeel, elke ochtend zul je uitgeslapen en vol energie wakker worden. Je zult een slanker figuur krijgen en ontdekken dat je energie is toegenomen, je zult je gezonder en sterker voelen naarmate je streefgewicht dichter bijkomt en je het uiteindelijk hebt bereikt.
Je zult het gewenste gewicht kwijtraken, maar op een gezonde, aangename manier. Niet op een snelle manier die schadelijk is voor je gezondheid. Je zult gezonder en sterker worden naarmate je je ideale gewicht bereikt. En wanneer je eenmaal dat ideale gewicht hebt bereikt, wanneer je eenmaal het gewenste figuur (de gewenste fysiek) hebt bereikt, dan zul je dat ook gemakkelijker en zonder moeite kunnen behouden.

Nooit zul je nog eten zonder erbij te denken. Nooit zul je nog eten omdat je nerveus bent of gespannen, je je verveelt, gefrustreerd, depressief of boos bent. En zo is het... nooit zul je nog eten omdat je nerveus bent of gespannen, je je verveelt, gefrustreerd, depressief of boos bent.
Haal nu diep adem ... hou het even vast ... adem uit ... en ontspan je. Alle suggesties die ik je heb gegeven zijn nu sterk in uw brein gegrift en zijn een onderdeel van je geworden en zullen dat blijven zolang als je ze nodig hebt. Sterker nog, bij elke ademhaling ... bij elke hartslag ... worden deze suggesties krachtiger en krachtiger en worden dit je nieuwe gewoonte voor een goede gezondheid. De suggesties worden krachtiger en krachtiger en worden je nieuwe gewoonte voor een goede gezondheid.
ruud

Keer terug naar Stoppen met roken en gewichtsreductie