Hallo,
Ik zie dat dit forum nog vrij 'jong' is en er nog niet veel mensen actief zijn, maar ik ga gewoon zo veel mogelijk posten in de hoop dat het wat drukker gaat worden en dit een degelijk forum gaat worden voor de hypnoscene in Nederland. Ik heb lang gezocht naar een redelijk forum, maar die is er gewoon niet te vinden.
Ik ben zelf al een lange tijd bezig met het "bestuderen" van hypnose, van hypnotherapie tot podiumhypnose tot straathypnose. Ik ben verder ook altijd geïnteresseerd geweest in psychologie en ben ook goochelaar. Die twee dingen hebben beide raakvlakken met hypnose.
Nu is het allemaal een stuk serieuzer voor mij geworden nadat ik een cursus podiumhypnose heb gevolgd waar ik de nodige technieken ook in praktijk heb kunnen brengen en verder veel heb geleerd. Ik ben dan ook sinds enkele weken begonnen met het opzetten van een hypnoseshow waarmee ik aan de slag kan.
In de toekomst hoop ik dus een mooie show te kunnen verkopen en dat uit eindelijk in combinatie met goochelen. Daarnaast hoop ik, in de wat verdere toekomst, ook iets in de richting van hypnotherapeut te gaan, maar dan wel met de juiste opleidingen.
Nou ik hoop dat dit een levendig forum gaat worden, dat zou wel leuk zijn.
mvg,
Twisty

News